NOWY POCZĄTEK

Witajcie!

Zaczynam od początku, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie :)

Do powtórnego blogowania zachęciła mnie siostra, podobno mam lekkość pisania i "fajnie się mnie czyta". Czy tak jest? Ocenicie to sami.
Mam jednak nadzieję, że będzie Wam przyjemnie zaglądać tutaj, czytać moje wpisy oraz je komentować.

A o czym będzie ten blog? Prawdę mówiąc jeszcze dokładnie nie wiem.
Chciałabym pisać o wszystkim- czasem o swoich emocjach, trochę o swoich zainteresowaniach, a także o mojej codzienności. Nie raz na pewno zamieszczę też recenzję przeczytanej książki, obejrzanego filmu lub używanego produktu.
A może Wy zaproponujecie jakiś ciekawy temat? Chętnie podejmę wyzwanie i napiszę o czymś, co będzie Was interesowało?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Maja

2 komentarze:

  1. Wspaniale! Czekam zatem na kolejne wpisy i powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję! chwilowo czekam na wenę, bo napisałam dwie wersje nowego posta, które.. były stanowczo nieudane :P

      Usuń